Ikeamys

i går var jag på ikea med krisse.
han flyttar ju upp till stockholm snart, och i går skulle lite köksgrejer inhandlas. nått bord, lite stolar, tallrikar, glas, potatisskalare, visp, plastburkar...
you name it.
jag fick följa med som sällskap och smakråd, och åh vad kul det var!
jag vill oxå flytta hemifrån.
inte för att slippa familjen eller så, jag stortrivs egentligen, men jag vill oxå gå runt på ikea och välja färg på decilitermått, bestämma hur många skålar jag behöver, vilken färg skålarna ska ha, och vilken storlek som passar bäst på på kastruller!
men jag blir nog kvar här hemma ett tag till, så tills dess får jag väl försöka smygbossa lite över krisses skålar och decilitermått. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0