I melt with you

håller med beckiz och fiskis, det går bra nu. skönt det känner jag! vore ju jobbigt att vara lika irriterad och ha lika mycket psykbryt som jag hade förra torsdagen. inte många som hade orkat med mig då. eller mamma såklart, men inte så många fler skulle jag gissa.

dagen har hittills bjudit på en morgonträning, en lektion i skolan, lite plugg här hemma och en "vilostund" (djupsömn) på två timmar. riktigt skönt och välbehövligt. kan ju inte påstå att jag sov så skönt inatt. istället för att sova sprang jag fram och tillbaka till fönstret för att se så inga uteliggare gick in i vår trappuppgång och la sig och sov. känns ju aktuellt och normalt!



världens bästa carro fixade körkortet idag. vilket betyder att hela trion har körkort, möjligheterna att kunna ses oftare ökar rätt rejält. hur bra? jävligt bra.

nu ska jag käka, sen är det PA-möte och träning.

Kommentarer
Postat av: carro

<3!!

2010-01-24 @ 22:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0