Hemtenta

sista delen på psykologikursen jag håller på med avslutas med en hemtenta. skönt att inte ha en vanlig tenta måste jag säga, men jag vet inte om det här egentligen är så mkt lättare..
vi ska skriva om nån konflikt mellan gästarbetare och övrig befolkning i italien. de härjar på varandra och vi ska "med psykologiska begrepp förklara situationen".
inte helt lätt va..
jag vet inte vad konflikten egentligen handlar om ens!!
i bland önskar jag att jag var lite mer allmänbildad och hade lite mer koll på nyheterna.. inte ofta, men typ nu hade det ju varit himla underlättande lixom!

aja, dags att sluta klaga och i stället göra nått åt saken.
nästa uppdrag: googla konflikt i italien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0