helgen

mycket bra helg för min del! som frida skrev började lördagen med KM och slutade med att frida och hennes familj kom över för lite mat. vi två plus samuel passade även på att gå på bio, sherlock holmes. vet inte om jag tyckte den var så bra som alla säger. eller det kan jag inte ha gjort eftersom jag sov i tjugo/trettio minuter under filmen.

söndagen bjöd på balträning, den första för samuel och mig. det gick kanon! roligt var det också. kommer bli grymt kul den 22 maj, det är jag säker på. när jag kom hem dök hela släkten upp för att fira mamma. jag stannade dock inte så länge utan tog bilen till motala för att träffa mina favoriter. hur bra som helst!

blir dock väldigt ledsen och frustrerad när en jag tycker om så mycket inte mår bra. önskar att jag hade mer tid så att jag oftare kunde vara i motala och få krama lite på min tösabit.

som ni ser har jag träffat och fåttumgås med massor av söta människor i helgen. lycklig!


Kommentarer
Postat av: carro

älskar dig min sanni. hur mycket som helst.

2010-01-26 @ 19:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0