gympasalar luktar gott

idag berättade rebecka i klassen att dom hade haft lag-fest ihelgen, och tittat på en film från en match när vi va småskitar. jag fick värsta flash-backsen. snart är det exakt tre år sen jag la av med handbollen. herregud, känns som i ett annat liv. saknar det där med lag, bollar och oseriösa cuper där man laddade mer inför cup-discot än inför matcherna, uppvikta shorts, bråk som slutade med bölande lagkompisar och när man fuskade på alla sätt som gick för att gena på löpningen. va väl typ det jobbigaste jag nånsin gjort, att sluta. meeen det va väldigt smart. skulle ändå inte blivit nåt där va. bra gjort bra gjort!

nä nu ska jag höra om nån i klassen tänkt gå på engelskan i morrn. annars kan det bli ledig dag! tjoooho! :D



ser gott ut ju


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0