GULLIGT!!



igår började "i en annan del av köping" igen. jag älskar det programmet! sötare människor får man leta efter. dock var det lite tråkigt att sitta och titta på programmet själv igår, känns ju lite halvmobbat att sitta och skratta/fnissa för sig själv. men det gick det med. var nära på att dö i slutet av programmet.

mats: har du ont i munnen tobbe?
tobbe: nej!
mats: vart har du ont då?
tobbe: i käften.

jag skulle kunna tänka mig att arbeta på ett liknande boende som det i köping. hur mysigt vore inte det egentligen? jag skulle också kunna tänka mig att jobba på ett äldreboende och umgås med gamla och söta människor hela dagarna. men, det är ett tag kvar tills det är dags för arbetslivet, tills dess hinner jag säkert ångra mig.

nu ska jag till träning nummer två för att sedan åka med basse och erika till motala och äta våfflor hos farmor och farfar. MYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0