En liten spontankram vore uppskattat..


sådär ja.
hemma från mina grupper och träningen då.
träningen gick väl okey, men fick psykbryt på en av ungarna i mina grupper.
vilken lipsill asså!
tjuter han inte för att det är för djup, så är det för kallt, han är för trött, hans ben gör ont, glasögonen läcker, huvudet gör ont, de andra barnen är för stora, badbyxorna sitter inte bra.
you name it, han tjuter för de. (Y)

nu blir de snart middag, och sen nån slags packning för en snabbis i stockholm i morron. problemet är att jag inte vet vad jag behöver ha med för grejer.. ena stunden är det mysmiddag som står på schemat å nästa är det party...?
men what?!?

ajja, får väl försöka ta reda på vad det egentligen är som gäller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0