back home

nu är vi hemma från gislaved. det har varit, tro det eller ej, riktigt kul. lätt ett av de bästa läger jag varit på. låter någon annan av biggisarna berätta om vad som hände på vårat träningsläger, men att vi hade en danstävling kan jag berätta. det var tjejerna vs. killarna och uppgiften var att hitta på en dans till "sexy bitch".

vi tjejer gick in för det stenhårt, medan killarna tog lite mer lättsamt på uppgiften. men när det väl var dags så blev det en jämn match, där vi tjejer vann efter en olidligt spännande bedömning av domarna (micke & macce).

jag har under kvällen försökt få upp videoklippen på våra danser på youtube men det gick sådär.. därför lägger jag upp len bild på vår GRYMMA avslutningspose och så hoppas vi på bättre lycka imorrn!




Kommentarer
Postat av: tove

HAHA! shit vad sur jag ser ut! xD

2010-01-06 @ 08:37:48
Postat av: Anonym

fast killarna vann ju den viktiga delen, framförandet!

2010-01-06 @ 09:39:58
Postat av: Maja

Skön bild:)

2010-01-06 @ 10:47:28
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0