augusti suger

inte långt till arton nu hörrni. carro försöker desperat övertyga mig och alex om att det inte alls är bättre att fylla i februari än i augusti. hennes enda argument är att augusti är en bad-vänlig månad. naaa carro, det håller inte va. du får hitta nåra kompisar i din egna ålder att hänga med snart, nåra som du kan göra sånt man gör innan man fyllt 18 tillsammans med. :) blir kuuul ju.

nu till nåt helt different. blev trött på min psykologi-uppsats och ville titta på vidriga bilder från händelser man knappt kommer ihåg på min gamla dator i stället. much success. här har vi nåra tillräckligt-intevidriga-för-att-visa. sommar 08.













såg också att det finns hur många bilder på sanna+samuel som helst. borde nog göra ett inlägg med bara bilder på dom två coolingarna. tror jag ni skulle gilla va!


Kommentarer
Postat av: s

GÖR DET. vem vill inte se bilder på oss två. värsta drömmen!!!!!

2010-01-12 @ 21:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0