Almanacka

efter skolan i dag åkte jag in till stan.
mission: köpa almanacka.
inte helt lätt va.
var först inne på åhlens typ en kvart å kolla men hitta ingen som va riktigt bra. vidare för 20min på akademibokhandeln där ja inte heller hitta nån som såg ut som jag ville. men sen drog jag till bokia och hittade en som blir jättebra!
lagom stor så man inte tappar bort den, å sen sådär att det står tider i kanten så man vet hur dags man ska göra saker. asbra!
dessutom har den helvit framsida där jag planerar att sätta fast lite fina bilder å sånt. vilket kap asså!

nu tänker jag sätta mig ooch fylla i lite viktiga happenings i almanackan, och sedan hoppas på att någon kan vara lite gullig i kväll och höra av sig.
vore ju himla bra i så fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0