V Ä R T!!

säger som frida, värd kväll!

eftersom frida körde på bilder, kör jag på ord. here we go!

började hos bumbi. till en början var det vi tjejer som sminkade oss och åt pizza men när resten av folket trillat in var det annat som gällde. körde gärnet i lägenheten fram till elva/tolv då vi drog oss mot stan i x-antal gäng. väl på ågatan var det pitch black som gällde och ALLA kom in, även de som är lite för unga. jävligt bra!

på PB körde vi drinkar, dans, sång, toalettbesök, hångel, vassa armbågar.. you name it. verkligen hur kul som helst! vissa hade väl dock en aningen hög promillehalt något som slutade med en utslängning. men inga namn nämnda, eller, det som hände på PB stannar på PB. men somsagt, en riktigt rolig kväll som resulterade i massa bilder. är säker på att fler kommer komma upp här så småningom.

idag har jag P A C K A T, tror att jag har lagt fram allt nu. ska lägga ner allt i väskan imorgon så att jag hinner titta över det ett par 1000 gånger till. har skaplig resfeber just nu... pirr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0