snabbis update

fint. dehär skulle ha kommit upp för typ 5 dagar sen, men av någon anledning gjorde de ju tydligen inte de. toppen.
men men, bättre sent än aldrig:
frida å jag hänger på balkongen lite.
frida är utkörd ur sitt rum som är ocuperat av carro å alex. då e de lika bra att hålla sig undan.. hanna sitter vid sin dator å snackar med klas, någon som är förvånad? nej trodde inte det.
nykära asså. *suck* hahahah
sen sist vi uppdaterade har vi hunnit med en hel del, bland annat två dagar i orlando med litye shopping, island of adventures och annat skoj. i går blev det aligatorsafari, såg bara en så de va lite halvtrisst, men shit happens.
efter båtturen fick man hålla krokodil om man ville. de andra gjorde de, men de fanns andra reptiler i huset så jag fick hålla mig utanför. lite trisst, men frida filma lite åt mig så jag fick se när de kom ut igen.
oh how sweet she is.
annars e allt bra, även om jag börjar längta hem lite smått nu..
snart dags för fartpass, hoppas vi överlver även denna gång! frys inte ihjäl i snöstormen där hemma! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0