Jag kan suga på min tå

fick vara lite vikarie för ett par grupper i dag.
en kille i gruppen snackade massor, men efter ett tag fick jag iaf iväg honom att simma med de andra barnen. tre meter ut  från väggen ställer han sig pötsligt upp å ser värsta stolt ut.
vet du vad, jag kan suga på min tå!

ja fatta ingen ting och tänkte att jag kanske hörde fel, så frågade vad han sa. han bara upprepar att jag kan suga på min tå! och ser fortfarande lika nöjd ut.

jaha ja, okey..?
va dedär ett försök att imponera på nått vis eller vad? asså, exakt vad får en 9årig kille att berätta för mig att han minsann kan suga på sina tår? å hur kommer man ens på att testa om man kan suga på sina tår?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0