imorgon så...

Blev ingen träning idag heller... men imorgon hoppas jag jag är tillbaka i bassängen iaf. Hade utvecklingssamtal idag men kändes lite wierd då jag knappt visste vad läraren hette, och hon började slå i skolkatalogen för att få reda på vad mitt namn var(Y) har inte henne i något ämne..

Träffade karin i skolan och försökte reda ut lördag( julias 18års party!:D) men lutar åt att ja inte kommer pga morgonträning och stockholm söndag. Riktigt tråkigt då jag saknar alla gamla classmates otroligt mycket.

Hannas och mitt sista skolarbete innan vi slutade nian. Filmade in när vi reste runt som reportrar och tog reda på saker om Kina. Här intervjuar Hanna mig som geisha:D (kunde inte ställa mig upp när ja skulle därifrån för klänningen var för tajt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0