i´m in miami, bitch

på plats i florida.

oooooooooooooooooooooooooooooooooooooh va bra vi har det!!!!!

sitter just nu med carro under ett parasoll vid hotel-poolen. brevid oss ligger hw och steker brevid mina kläder som ligger i solen för att torka efter den hemska knuffa-i-poolen-attacken. nu blir det lite pool häng innan vi tänkte knalla över gatan och checka in beachen. imorrn blir det simning+styrka på morronen och sen blir det shopping.

nej nu måste jag smörja in carros rygg innan hennes bränna klassas som en andragrads brännskada.



Kommentarer
Postat av: tove

MEN STÅ I SKUGGAN! Ni kommer inte få det lätt när ni kommer hem annars känner jag! straffet blir hårt om man är brun!!! lika bra att ni lägger ned det där redan nu! på momangen! men annars hoppas jag bara att ni har det AS fint! :D

2010-02-17 @ 20:30:40
Postat av: camuel

men tack för smset mitt i natten!!

2010-02-18 @ 08:32:55
Postat av: f

tut: bäst att du börjar steka lite solarie :D

camme: hahha! jag vet att du gillade det :)

2010-02-22 @ 15:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0