Walk on water

har spenderat tre timmar här på flygplatsen i chicago och har ungefär tre kvar. lite mer. min usa telefon fungerade inte förut, men som tur fick jag hjälp att fixa det.
men.
jag är galet trött. jag är hungrig. min väska är tung. min rumpa har somnat eftersom jag suttit här på golvet där jag har byggt bo i typ tre timmar. det är tråkigt. det är segt att flyga ensam. jag saknar er nästan redan tjejer.
loonleyy, im so lonleyyyy. i have nobody to call my owwnnn.... hahahah!
ajja, om fyra timmar är jag tillbaka i madison och då kommer det kännas bättre. känner jag lindsey rätt kommer hon stanna uppe tills jag kommer hem. lite company sådär, cant wait!
ska leta upp nån stans och käka lite middag tror ja. i min ensamhet sådär. all alooone!
de e egentligen inte synd om mig, behövde bara få klaga lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0