du säger väl till om jag ska gå?

SAMUEL är ju härlig. sitter och pratar på facebook och han berättar om den nya funktionen "visa relation" som finns på den nya profilen på just facebook. fattar inte riktigt utan försöker hitta knappen så att jag kanske kan förstå bättre. konversationen var såhär:

SÖ: nu har jag bytt, men vart ser jag det där då?
SB: uppe i vänstra hörnet på min sida
SÖ: va? är jag trög eller? jag fattar inte..
SB: ja gån in på min profil
SÖ: SAMUEL!! HÖGER, inte vänster...
SB: hhahahahahha ja dör hahahaaaaaa
SÖ: lätt att hitta!!!!!!!!!!!

lille samuel. hur ska han klara sig i livet egentligen när han inte har koll på höger och vänster?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0