he learns how to steal, he learns how to fight

imorgon kommer jag ha träningsvärk i mage, lår, rumpa, bröst, triceps, lats och vader. framför allt i mage och rumpa eftersom jag redan nu känner att det stramar på de ställena. kan, trots att det gör ont så fort man rör sig, tycka om träningsvärk. speciellt träningsvärk i magen! tycker att vältränade magar är sjukt snyggt. tjejer med lite magrutor är coolt. därför ska jag kötta bålövningar när jag är i thailand. så att jag efter två veckor kommer hem solbränd med ett sexpack. det vore nått ni!

har ju börjat säga helvete i varannan mening nu också. tycker att det är ett kul ord att säga. det tycker inte mamma!

tog en bild på frida och carro efter morgonträningen imorse. söta dom är!



Kommentarer
Postat av: c

söta tjejer! ser fräscht ut när hudtonen börjar gå åt gult:D

2010-12-15 @ 20:17:57
Postat av: Anonym

nyss spytt i rännan bredvid bassängen?

2010-12-15 @ 20:21:09
Postat av: f

ha ha! jafan, träningen va brutal ju. hade spytt fem gånger när bilden togs.

2010-12-15 @ 21:03:27
Postat av: c

och ändå lyckades vi pressa fram sådana vackra leenden! IMPONERANDE.

2010-12-15 @ 21:11:03
Postat av: Stein

haha vad söt du är sanna =) saknar dig =) <3

2010-12-18 @ 06:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0