livets sista julavslutning

5/6 terminer avklarade på stadens diamant. och idag vare julavslutning. i mitt nästa liv ska jag gå natur-musik, istället för sam. så jag kan briljera på avslutningskonserterna. det hade varit riktigt fett. tänker mig att det skulle bli lite som high school musical. hela salen skulle resa sig upp och sjunga o dansa tillsammans och gunga i takt. dom skulle höja armarna och prisa gud för den vackra sång de just hört. det skulle även ingå endel eld, rök och konfetti. men som sagt, synd att jag inte hinner med det i detta liv.
.
vi myste i klassrummet också.
.
en enda träning kvar innan det är loooooooooov! riktigt skönt kan jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0