Im done!

så sjukt jäkla skönt det var att komma hem i går efter min sista exam. jag är klar. jag har lov. jag har tagit mig igenom min första termin. jag är så sjukt lättad!
när ja väl kom hem skicka jag iväg ett sms till familjen, och trots att klockan va halv 1 där hemma och allihopa borde sova så hade jag tur. familjen var vaken och jag fick skypa med dem en sväng. så himla mysigt!
på kvällen städade jag mitt rum och började tvätta lite inför hawaii, och senare kom dan över och såg film med mig och lindsey. lite mysigt sådär.
och i dag har jag inte gjort något vettigt alls, och det är så skönt! första gången på väldigt länge som jag helt utan dåligt samvete kan ligga i sängen en hel dag och bara ha det skönt och göra precis vad jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0