Im alive

börjar vakna till liv här borta och har precis ätit frulle.
vaknade och höll på att dö för jag var så hungrig, och insåg sedan att jag hade ätit frukost och en flygplansmiddag på ca 30timmar. kanske va därför de kändes lite tomt i magen..
kom hem sent i går och var så sjukt trött! 1.5h sömn och sedan vara uppe 24h sliter lite på en.. när ja kom fram till flygplatsen i madison stod min skjuts hem och väntade på mig, så skulle bara hämta upp väskan och sedan hoppa in i bilen. var ju lättare sagt än gjort, väskan dök aldrig upp.
höll på att smälla av där! trött och äcklig efter 7timmar på chicagos flygplats, å så säger tanten i kassan att de kanske inte hann flytta min väska från första planet till de andra. in my ass att de inte hann det, de hade ju lixom bara sju timmar på sig... men men, bara att hoppas att den dyker upp i dag så som hon lovade.
väl hemma är lindsey så klart vaken och välkomnar mig hem med världens kram och hopp och skytt när jag knallar in genom dörren. söt tjej dedär.
nu ska jag ta tag i lite plugg å sånt å komma tillbaka till verkligheten. våra finals börjar ju nästa vecka, lite halvskönt å lagom kul sådär..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0