i´m not scared of dying, I just don´t want to

igår skulle jag titta på harry potter och halvblodspinsen. började titta på filmen strax efter 17 men blev så stört trött, tänkte att jag bara skulle blunda lite. vaknade 3 timmar senare. tog då en macka, kollade klart på filmen och gick och la mig. somnade väl strax efter 22 och vaknade idag runt 09.30. vad i helvete? sömnbrist? idag mår jag nästan lite dåligt så nu har jag två teorier. antingen mår jag dåligt för att jag har sovit för mycket eller så mår jag dåligt för att jag håller på att bli sjuk och behöver sova. hoppas ju att det är teori ett som stämmer!



i vilket fall är det dags att ta ta i den här dagen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0