hoho

Thailandet ar super! har hittills haft toppenvader bortsett fran kvallarna da det regnar och askar. igar var vi i patong och strosade runt. fick med mig lite smaplock efter lite prutning. vi var forbi det stallet vi firade nyar pa 2008-2009 och vi blev erbjudna pingpong-shower, men mamma och pappa var inte sugna. undra varfor.. haha!

simmar varje dag. idag var forsta gangen jag simmade med daniela, gick kanon. blev ett pass pa 4000 meter som inneholl lite F3. kanner mig valdigt ambitios :)

miss you guys!
sen har jag ju ingen mobil. stangde av den infor flygrsesan och hade ingen koll pa pinkoden. slog fel tre ganger sa nu kravs det puk-kod och det har jag inte, sen finns dte inte tillgang till nagon teliabutik som kan hjalpa mig. darfor far jag vanta tills jag kommer hem. kan vara bra att vara lite isolerad kanske..

pa tal om flyresan. herregud! jag grat.

Kommentarer
Postat av: F

Simmar du VARJE dag?? Men shiit. Jag har inte simmat på sex dagar nu!!! Ojoj nu fick jag panik.

2010-12-28 @ 12:27:56
Postat av: s

Laste att du varit sjuk... Va fan!? Men nu ar du frisk igen eller? Hoppas det! Jag tranar varje dag och det gar super och ar riktigt roligt. Undra varfor? haha! Idag var pappa och jag ute och sprang och simmade en bit efter. Ont som fan i benen. Kan inte du skriva ett meddelande till mig pa facebook och beratta om helsingborgstrippen? Ar ni dar nu igen? Smaskiga detaljer?

GOTT NYTT AR!! pussssssssssssssssss

2010-12-31 @ 11:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0