dreaming people

seg dag i bassängen. imorse bjöds det på vertikalben och 18*25pace och nu på eftermiddagen var det 18*50 och 24*100 tröskel-max som gällde. gick väl sådär om en säger så, har både kännts lättare och bättre. men nu är det gjort och jag ser fram emot morgondagen eftersom det omöjligt kan bli värre än idag.

JULLOV för min del nu också. egentligen är ju avslutningen imorgon men eftersom jag inte tillhör någon klass har jag ingenstans att ta vägen imorgon efter julshowen i aulan, därför stannar jag hemma och tar en sovmorgon istället. funkar ju det med!


snart dags för thailand. såhär såg det ut sist. grymt!

Kommentarer
Postat av: n.

ska ni på träningsläger till thailand? :)

2010-12-20 @ 21:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0