dagens motionering

5*X antal 100ingar
hur många man behövde göra berodde på hur många man klarade, och man skulle självklart klara så många som möjligt. (asså, ni som skiter i simning kan sluta läsa, för dehär är nog inte så intressant för simmare, och definitivt inte ett dugg intressant för icke simmare)
vi tjejer började på starttid 1.15, och killarna på 1.10 och sedan skulle starttiden falla. första varvet föll den med 5sek/100ing, andra varvet med 4sek/100ing, sedan med 3, 2 och till sist 1, och så skulle man fortsätta tils att man inte klarade starttiden/hörde när geo startade heatet. så på 3e varvet när vi sänkte starttiden med 3sek/100ing va de lixom start 1.15 på först, 1.12 på andra, 1.09 på 3e osv. hänger ni med?
jävlar i havet va jobbigt det var!
jag och ruby simmade på riktigt bra och var de sista att åka ut varje gång. sista varvet klarade vi ner till starttiden på 1.02! kändes ju rätt nice, trots att ja va trött så ja trodde ja skulle dö efteråt.
det var dagens simpass de ja. förutom det har jag väl spenderat ungefär 1.5h på att gå till mina lektioner och fram och tillbaka över campus. skönt när de e så mycke snö att man inte kan cykla.
2 finals och fem dagar kvar tills jag och jennah åker hem till henne. myyys!
bästa freshmen tjejerna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0