Björnis

jag o sanna hörde i morse att samuel skulle va i sporthallen och jobba idag. "vi kikar in och hälsar på honom!" bestämde vi på vägen hem från simhallen. och såhär såg han ut,
.
.
.
hahah va vi skratta! han va så himla söt alltså. bedårande verkligen! vill ni hyra in en dansande björn så kan ni bara slänga in en kommentar eller så så langar jag sammis nummer.
.
vill kräkas när jag tänker på hur mycket grejer jag har i skolan den här äckelveckan. religion uppsats, naturprov, svenska redovisning och 12 sidor uppsats specialidrott. åh alltså jag måste nog gå och lägga mig snart så att det snart bli morron. can´t wait tills veckan drar igång och jag får smaska i mig massa ny kunskap.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill ha numret till en sådan sötisbjörn!!

2010-12-12 @ 20:48:32
Postat av: Lina

HAHA, jag dör. jag vill lätt ha honom

2010-12-12 @ 22:20:07
URL: http://linamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0