bad desicions make good stories

hade det riktigt bra nere hos rebbe i helsingborg. som vanligt! orkar inte berätta riktigt vad vi hade för oss. ni får helt enkelt lita på att det var fett! för det vare. men vi myste en massa, va ute en sväng på juldagen, kollade bio och sånt. hinner liksom inte göra så mycket när vi ses. man måste ju lägga tiden på att ta igen allt snack vi missar när vi inte kan ses så ofta. carro hade det också väldigt bra vet jag, även fast att hon inte hängde med mig o rebbe denna gången.
.
.
.
.
.
.
.
och idag då. tåget var 50 min försenat i lund så jag och carro frös ihjäl. drog direkt till träningen. kändes åt helvete. gick upp. mår skit. ska till doktorn imorrn. jo men alla tiders va! kanonkul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0