ain´t no sunshine

idag är jag allmänt opepp. omotiverad till det mesta faktiskt! hade helst av allt velat ligga kvar i sängen imorse när klockan ringde. men näe, så funkar det ju inte. istället har jag varit i skolan och tränat. tillbaka i vardagen igen alltså. känns verkligen jätte spännande!



inte min stil att vara såhär down, men känner att jag redan imorgon kommer vara på bättre humör igen. imorgon ska jag handla julklappar och fika med mormor och morfar. på torsdag ska jag på hockey med pappa och basse. på fredag är det utgång - längtar! på lördag är det julafton här på st larsgatan och på söndag är det mys. som ni ser, imorgon vänder det!

sen ska jag ju för tusan till thailand om 17 dagar! vad gnäller jag för?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0