adore you

HELVETE! jag har så ont i kroppen. var ju ute och testade längdskidor, för första gången i mitt liv, i förmiddags. gick väl sådär om en säger så. jag satte på mig skidorna med inställningen "hur svårt kan det vara" men efter en meter trillade jag och insåg att det kanske inte var så lätt. det tog mig 30 minuter att köra 2.5km och under dessa minuter hann jag med minst tio vurpor. när vi var klara var jag, trots att jag mestadels legat i snön, helt genomsvett medan pappa frös. därför tog han ett varv till medan jag återhämtade mig i bilen. dödsjobbigt!






härliga bilder jag bjuder på.

imorse var det sista passet innan jullovet. 60*25or fjäril blev det tillslut. gick ju det med, vissa hade det jobbigare än andra och vi var väl några av de som hade det rätt bra ändå. skönt det!

imorgon ska jag simma, jobba och packa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0