15.37

är alltid lika kul att komma tillbaka till skolan och överösas med massa mysigheter. mattetest och utläst engelskabok va det idag. just det ja. "what have made mr. gatsby so rich?" "eeeh.. don´t remember. maybe he did something quite bad. like selling drugs or something" "no". nej men han märkte säkert inte att jag inte riktigt hunnit igenom hela boken. inte alls.
.
sen gick jag o klippte av nån meter eller två av håret mitt. testade lite olika balfrisyrer med. och så skickade jag o alex in vår balanmälan nyss! och balklänningen, ja den är också kirrad. tror ingen som inte är från lkpg kan förstå vilken störd bal-hets det är här. har hört folk som bokade frisör redan i somras liksom. gäller o va på hugget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0