they´ll be damn proud of me

såg nyss att det är imorgon vi börjar skolan igen. kul att jag ska jobba och därmed kommer inleda mitt fjärde och sista år på gymnasiet med skolk. bra start kan jag känna. får se till att samuel fixar möte med rektorn så att vi på tisdag kan styra upp det sista året, vilka kurser som ska läsas och hus schemat ska se ut. känner på mig att det kommer bli bra (och slappt).

imorse då. uppe med tuppen och drog 6200 meter i bassängen. första "långa" passet sen ledigheten. gick bra ändå, inte allt för jobbigt eller farligt. skönt att vara igång med träningen igen även om vi har ett par veckor framför oss då vi ska plågas på träningarna.

nu är det work.


stripparn.

Kommentarer
Postat av: sara

HAHAHA älskar bilden!

2010-08-15 @ 14:56:09
URL: http://knell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0