sådär, nu så.

idag ska jag träna igen. känner att tre dagars rehablitering får räcka, även om jag inte känner mig helt kalasfrisk. men, det kommer. imorgon börjar min 100%-iga träningsnärvaro fram till SM i november. HA, får se hur det går med det. men ett helhjärtat försök ska göras. så länge jag unte drar på mig sjukdomar är det ju lugnt.

lovade becka innan hon åkte att jag skulle bli mycket bättre på att uppdatera bloggen, så att hon hänger med på vad som händer här hemma i svealand. så, även här ska närvaron bli bättre. ha ha.

igårkväll träffade jag lina för en kvällsfika. mys! pratade om allt mellan himmel och jord. välbehövligt sådär ibland kan jag känna. tog även svängen förbi the ark. rätt mycket röj faktikst. dock lite för mycket gegga för oss, så istället hamnade vi i linas nyinförskaffade lägenhet. bra kväll.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0