mentalt sjuk

blev ingen myskväll @ palms place för min del idag. känner mig fortfarande inte helt hundra efter gårdagens bravader, så valde därför att stanna hemma. lika bra det kanske, hoppas må prima ballerina imorgon igen. istället ägnar jag kvällen åt lite fotboll, sverige - skottland.

gårdagens bravader då. känner att jag måste dra några rader om det. lyckades ju svimma av mitt i stan när frida och jag var på väg hem från träningen. inte alls kul, speciellt inte när jag är den hypokondriern jag är och speciellt inte när jag hade hjärtklappning under träningen igår. ni förstår hur mina tankar går va? ha ha. kul tjej.

idag skrev basseman på lägenhetskontrakt vilket innebär att jag inom en snar framtid kommer bli solo med mamma och pappa. bra eller dåligt?



söta dom är då. pussisarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0