lördag då

igår efter träningen kom min fina carro hit. blev en lugn kväll med pizza, idol och en hel del skratt. gick sedan upp rätt tidigt idag för att ta en frukost på EH och en snabb sväng på stan innan det var dags för mig att jobba och carro att åka hem till motala. mysiga timmar med härliga tjejen!



efter tre timmars jobb på H&M mötte mamma, pappa och jag upp farmor och farfar för lite fika hemma hos basse och erika. känns ju himla konstigt att gå hem till basse och erika för lite fika. har inte riktigt vant mig vid det där än.

fick ett långt och härligt svar av beckiz på facebookmailen idag. skönt att höra att hon har det bra over there. känns ju helt galet att det bara har gått en vecka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0