kaos

hopp. nu sitter nog becka på planet påväg över atlanten. om jag grät när jag sa hejdå? mhm, som ett litet barn. är nog slut på tears för hela hösten nu. men hon kommer få det awesome där borta!!! helt galet.  

aej, nu slutar vi böla då.

igår hade vi andra nollningen för dom stackars små blivande ettorna. K A O S. jag fick värsta mamma-känslorna för dom små skitungarna och rände runt för o se så alla fortfarande var vid liv. men jag tror dom hade det kul. galet va det ju i alla fall!  



emmas nya bf (importerad från sthlm. vi träffa honom för 1a gången igår. fritt fram nu emma, vi har godkänt honom!)


its getting hot in here. so take off all your clothes.


vilka är faddrar o vilka är nollor?


nån jävla huligan-smällare.


tröttnade på nollorna och fixade dit kallefredde o samme.

 
olivia har från o med igår en crush på både samme o kalle.(den på samme har ju funnits ett tag, men nu har han alltså fått konkurens.)(fortsättning följer...)


dumpade nollorna och hängde på ågatan. träffade mina puddingar denise o carro.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha ojdåå.. ehm förresten så går inte allt mitt klet på armarna bort hur mycket jag än gnuggar! Och vill inte gnugga för hårt för då försvinner brännan hehe:) Hur ska det bli på jobbet imorn?!

2010-08-21 @ 22:05:20
Postat av: sara

what?! är det ett officiellt förhållande mellan emma och vår granne från peace&love? wow! så himla kul :D

2010-08-21 @ 22:58:25
URL: http://knell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0