Jag har internet!!!

oh happy daaayyyy, internet has arrived!:D
jävligt bra om ni frågar mig. nu slipper jag dra med mig datorn hem till dan för att få kontakt med omvärlden, awesome!
nått som inte e lika awesome är att jag har glömt att ta med mig kamerasladd, så jag kan inte ge er några bilder (som ja iof inte har tagit än, men ändå).. lite surt, hade vart skoj att kunna visa.. men ni får vänta lite tills familjen har vart här å lämnat en åt mig. :)
nu ska jag bege mig ner till dan å se hur de går för honom att få ordning på sitt rum, å sen ska jag möta upp emma för en sväng ner till state street. mysigt!
saknar er där hemma, även om ja har de kul här!

Kommentarer
Postat av: tove

Hoppas du har det underbart! :) Men finns det inte annars ett "hål" på datorn där du kan stoppa in minneskortet till kameran, alltså typ som ett usbhål fast .. annorlunda ^^ ? ett sånt har jag iaf :P

2010-08-24 @ 19:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0