Jag ar framme!

jag lever och allt e bra so far.
direkt nar jag kom hit i gar, efter att ha varit uppe i 23timmar, drar min rumskompis med mig pa simmarparty. kul va de, de hade ol i en jattestor plat-tunna som man pumpade for att fa ut natt ur..hahah, lite annorlunda sadar.. va dar ett tag, men vid ett var jag trott sa ja trodde ja skulle svimma, sa fick sallskap att hitta hem igen.
nu pa morronen har vivarit och handlat lite snabbt, och sedan lagat frulle, far se vad resen av dagen bjuder pa for aventyr, kanske en svang till banken och titt pa mobl, men far se om de orkas med.
hoppas allt e bra med er hemma, saknar er lite redan!

Kommentarer
Postat av: Hank

tja kan du inte kolla vilket NFL lag man hejar på i Madison ? :) pöuss

2010-08-22 @ 21:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0