i need a hero

Hemma från min tuffa dag i skolan. En timme matte c! Fast har varit hemifrån i 3 timmar pga 3 mils transport sträcka........
Startade iaf dagen med morgonträning där ja även hade inplanerat att verkställa min super-plan vars syfte va att jag skulle hinna med allt jag ville göra idag. Men det sket sig gånger tusen, så blev tom värre än än det var från början, vilket jag inte trodde existerade. Nu måste ja komma upp med någon ännu smartare plan så jag kommer ur den här röran.
Bilder från i somras då vi fick för oss att börja använda dräkterna i ån(Y)

Kommentarer
Postat av: Anonym

samuel är ju sååå snygg på första bilden!

2010-08-20 @ 18:30:46
Postat av: Anonym

i know! GE MIG!

2010-08-21 @ 06:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0