GRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTIS

IDAG FYLLER CAROLINE ARTON ÅR!!!!!!!!!!!!

herregud. va de växer snabbt de små liven. nyss var hon en liten flicka med stödhjul, flätor och prickiga kalasbyxor. nu är hon straffmyndig, får skriva på sina ledighetsansökningar själv och får gå på krogen. tror egentligen inte världen är redo för detta. men what to do.  

carro, om jag vore lite mer snuttegull än vad jag är så skulle jag skriva hur bra du är och hur screwed jag vore if you didn´t exist. meeeen, va fan du vet ju redan att jag tycker om dig. puss då!














Kommentarer
Postat av: O

:') så söta ni är! GRATTIS KARO

2010-08-27 @ 00:06:21
Postat av: c

du är världens bästa:D

2010-08-27 @ 08:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0