fullt ös medvetslös

först och främst- grattis carro. igen. inte varje dag lillsyrran fyller 18, å ja missar de. men shit happens, vi tar igen de när de kommer hit. längtar redan lite till dess!
annars då.
de händer mkt här borta.
jag kan numera hitta själv till simhallen
jag har bankkonto och mobil
jag har sett två tvättbjörnar
jag har haft besök av brandkåren eftersom våra grannar satte eld på sin mat
jag har simmat i bassängen där vi tränar sen
jag har druckit öl ur tunna
jag har fått min wisconsin-baddräkt
jag har lärt mig en himla massa nya partyspel
jag har guidat familjen genom huset med skype
jag har lärt en av mina roomates räkna till tio på svenska
jag har gått jävligt vilse
jag har lyckats hitta tillbaka igen
känns som man gör saker precis hela tiden, å ja gillar de! i bland längtar jag hem asmycket å fattar inte varför jag åkt hit, i bland ler jag spontant bara för att jag är här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0