den 25:e smäller det

idag har varit en bra dag! för det första är det den 25:e vilket innebär LÖN. så härligt när det klirrar till på kontot sådär. ännu härligare är det att jag kommer få ännu mer lön nästa månad eftersom jag har jobbat mer i augusti än vad jag gjorde i juli. lovely.

passade på att bränna lite pengar på direkten idag. tog på mig "spenderarbyxorna" som mamma så fint kallade det. är nu ett par skor, ett par legging, en skjorta och ett set underkläder rikare. inte helt fel!

måste också berätta att jag har fallit för grupptrycket. jag är som frida, kalle och samuel fast i paradise hotel danmark. så bra och så beroendeframkallande. har på två dagar kikat på 12 program... HA!



happy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0