Byyye!

jävligt tuff dag.
jag hatar att säga hejdå, verkligen bland det absolut värsta jag vet, speciellt det sista hejdået jag hade kvar i kväll... det var verligen inte lätt, och det var länge sedan jag grät så mycket. men nu är det gjort, och i morron är det dags.
kvart över 6 går planet, och jag kommer fram 8 på kvällen. blir en lång resdag, så hål tummarna för att det går bra, att jag inte missar några flyg, att mitt bagage kommer fram, att jag inte bryter ihop och stortjuter nån stans och bara vill hem, att jag inte behöver sitta bredvid nån scary typ på flyget, och att jag inte går vilse.
vi hörs så småningom, och biggisar, när ni läser dehär i morron.
tack för allt, ni är bäst, och jag kommer sakna er fruktansvärt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0