hero of war

kikade runt på facebook nyss och såg x-antal statusuppdateringar av simmarna i älvdalen. de verkar inte ha det så jättekul där uppe om en säger så. känns bra att vara hemma, speciellt när vi tränar på så bra som vi faktikst gör. riktigt roligt är det!

ikväll är det hockey. hela familjen öhgren plus 2/4 av familjen jakobsson ska vara där och heja. kom igen nu LHC! känns som om de borde fixa en vinst när både frida och jag är där. jag ska till och med införskaffa mig en cool halsduk att heja med/ha på mig. gäller ju att stötta laget, he he he.



nu är det mat, sen ska jag kolla på bröderna lejonhjärta. imorgon är det linen om malmö som gäller. härligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0