you say you´re a rockstar, but you can´t even sing

man är aldrig lika glad som när man precis blivit frisk. lovar sig själv att liksom ta tillvara på allt. ba njuta. må bra. jämt.(att jag bara va borta i nåra dar doesn´t matter) brukar ju hålla i sig typ... aa en dag kanske. men nu ska jag fan rulla vidare on this feeling.  

fick lite party-förslag till imorrn. men naae va, går ju på pencilin liksom. får bli en lugn helg det här. fram till söndag kväll då, när det blir tårtkalas hos carro med emma, klara, olivia o hanna. hur fint som helst!


jo men proooom är ju alltid ett safe card så att säga. timeless.

hoppas sanni har det grymt nu! och att hon är laddad i morrn när hon och de andra två drar till motala. kicka ass brudar!! jag är kvar här hemma och blöter ner mig lite i simhallen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0