nya tag

min morgon har varit bäst! satte klockan relativt tidigt, gick upp och tog på mig löparkläderna. gick sedan ut i det fina vädret med ipoden på högsta volym (älskar winnerbäck) och tog en löparrunda på sissådär 30 minuter. när jag kom hem, la jag mig på golvet i mitt rum och körde bål i sissådär 15 minuter. fick ju höra att jag var alldeles för dåligt tränad i helgen, så det är väl lika bra att ta tag i det problemet.

efter min lilla workout tog jag en lång dusch med hårinpackning för att sedan äta en ordentlig frukost. känner mig redo för en måndag fylld av jobb och plugg just nu. härligt!



känner lite sommarfeeling idag. mindre än en månad kvar till balen, en och en halv kvar till studenten. sjukt.



Kommentarer
Postat av: Lina

nu blev jag alldeles pirrig. det är så sjukt nära nu, waaah! :D

2010-04-26 @ 11:38:17
URL: http://linamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0