mot malmö

frida och jag var himla duktiga idag. först simmade vi ett pass på 5000 där f4 ingick. därefter tog vi på oss löparkläderna och stack ut och sprang en runda på ca. 6km. detta helt själva och på eget intiativ. cred till oss! dock är jag skapligt trött i kroppen nu. löpning är väl något man som simmare inte är så jättebra kompis med. men, lite blåsor och träningsvärk överlever jag. bra träning är det ju i alla fall.

när jag kom hem tog jag en långdusch med min nya tvål och hårinpackning som båda luktar supergott. ska strax ta tag i dagen igen, har suttit här alldeles för länge och pillat med ipoden. måste hinna packa lite innan carro och jag tar tåget till malmö vid fyra. kommer bli riktigt mysigt! lite miljöombyte har ingen dött av.



haha, carro och jag för ett par år sen. känner att mamma fick till det vad gäller kläderna. snygg blus och skinnväst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0