ledigt!

inga lektioner för min del idag - PÅSKLOV! fint det. var förbi skolan idag och lämnade in min 21 sidor långa kärnvapenrapport, kändes sjukt skönt. lika skönt ska det bli att ha ett par dagar utan plugg, kan behövas eftersom alla nationella prov drar igång efter lovet.

kassautbildningen igår gick... bra. men det var ruskigt mycket saker att hålla koll på och komma ihåg. känner mig inte direkt säker bakom kassan efter gårdagens fyra timmars utbildning, men antar att det ger sig med tiden. nu hoppas jag bara att de kommer ringa och be mig att jobba. blir super!

ikväll kommer bli en grym kväll! helt säker på det. jag är P E P P. men innan dess ska jag städa och träna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0