In case you were wondering

jag har – en helt igentäppt näsa
jag vill – hitta nossprayen som jag har tappat bort innan jag dör av syrebrist 
min senaste kyss -  fick jag i söndags
jag lyssnar mycket på – min braiga spellista på ipoden
jag funderar på - vad jag ska äta till lunch
jag pratar – alldeles för mycket med målargubben som grejar i badrummet
jag gillar inte – att mitt rum är ett stort kaos. dags att städa!
min första riktiga kyss – fösta "riktiga" var på en strand
jag avskyr när folk snackar – om saker de inte vet något om
kärlek är – det absolut bästa jag vet, men kan vara det jobbigaste som finns. 
jag gillar – att det är sol och jag ska cykla till universitetet
jag alltid kommer att – älska myskvällar
jag är förälskad i – världens bästa! :)
sist jag grät var – i lördags. riktigt tung dag.
min mobiltelefon är – lite sliten. den gör inte riktigt som jag vill..
när jag vaknar på morgonen – vaknar jag till the call med backstreet boys
innan jag går och lägger mig – sätter jag alltid upp håret och bäddar lite
idag har jag – planerat att städa mitt rum
i kväll ska jag – träna. för omväxlings skull lixom..
jag hoppas – att resan i helgen bli så bra som jag hoppas
jag verkligen vill – att saker och ting snart löser sig på nått bra vis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0