i´m that red bull, now let´s fly away


tjejerna bjuder på lite skön-sång


ytterst fräsht

alla har väl redan fattat att vi hade kul i torsdags så jag behöver kanske inte krydda det ännu mer. men håller med dom andra, grymt kul!! som vanligt nu för tiden. allt är kul! redan börjat planera nästa helg. då hoppas vi få med oss grabbarna som kommit hem från  älvdalen också! aja, enough party-talk.

kom nyss hem igen. har hängt i nkpg hela dagen, och nu sitter jag här omringad av dagens påskäggs-skörd. imorrn är det träning och sen skulle vi visst bort nånstans på kvällen. ska nog göra ett desperat försök att försöka hitta nåt annat o göra så jag har en vettig förklaring till att skippa det. socialt inkompetent som jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0