hantverkare in my heart

hantverkarna e i full gång här hemma nu igen. dags för badrum nummer två, å lucky me, de ligger vägg i vägg med mitt rum. nejdå det är inte alls svårt att få nått gjort eller ens höra vad man själv tänker när de borrar i väggen och välter saker i rummet bredvid så att huset skakar, bara mysigt!

jag behöver hörselskydd.
gärna med radio i och en liten antenn sådär på sidan.

okey, nu e de tydligen inte bara i badrummet de håller på, nu har de även tagit sig in i mitt rum å plockar ner grejer från min vägg så de ska kunna borra där. två meter bakom mig. vaddå komma in å borra i MIN vägg?!? DET ÄR HÅL I MIN VÄGG!

dags att fly huset!

Sök uppdrag här!elektriker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0